چگونه ویدئو گارد از ویدیوهای ارزشمند شما محافظت می کند

Video Guardایمن ترین راه حل های محافظت از فیلم های آموزشی را ارائه می دهد. ویدیوهای محافظت شده از کپی کردن، ضبط صفحه نمایش، اشتراک گذاری و توزیع غیرمجاز در امان هستند.

چگونه ویدئو گارد از ویدیوهای ارزشمند شما محافظت می کند




آیا فیلم ها یا فایل های PDF ارزشمندی دارید که باید از آنها محافظت کنید؟ ویدئو گارد پاسخ است! فناوری نوآورانه ما ایمن ترین راه حل های حفاظتی را برای فیلم ها و فایل های PDF شما فراهم می کند. با ویدئو گارد، می‌توانید مطمئن باشید که ویدیوها و فایل‌های PDF شما در برابر کپی‌برداری غیرمجاز، تصویربرداری از صفحه، اشتراک‌گذاری و توزیع در امان هستند. فایل های ویدئویی و PDF رمزگذاری شده ما تضمین می کند که محتوای شما ایمن است. با Video Guard می توانید با اطمینان از فیلم ها و PDF های ارزشمند خود محافظت کنید.
How to Protect Your videos




جلوگیری از کپی برداری


کپی کردن محتوای ویدیویی شما یک تهدید جدی برای ارزش و یکپارچگی کسب و کار شما است. با ویدئو گارد، می‌توانید مطمئن باشید که ویدیوهایتان ایمن باقی می‌مانند. فایل های ویدئویی و رمزگذاری شده برای هکرها و سارقان دیجیتال غیرقابل نفوذ هستند و کپی محتوای شما را غیرممکن می کنند. با تکنولوژی پیشرفته ما، فایل های ویدیویی شما به فرمت ایمن تبدیل می شوند که فقط توسط کاربران مجاز قابل مشاهده است. هر گونه تلاش برای کپی کردن محتوای شما به طور خودکار شناسایی شده و از آن جلوگیری می شود. بنابراین چه مالک یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، می‌توانید برای محافظت از محتوای ویدیویی ارزشمندتان به Video Guard اعتماد کنید. ویدئو گارد علاوه بر جلوگیری از کپی غیرمجاز، اشکال دیگری از محافظت را نیز ارائه می دهد. به خواندن ادامه دهید تا درباره حفاظت از ضبط صفحه، محافظت از اجرا در ماشین مجازی و محافظت از دیباگ نرم افزاری اطلاعات بیشتری کسب کنید.


حفاظت از ضبط صفحه


یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که می‌تواند فیلم‌ها یا اسناد حساس را در معرض خطر قرار دهد، ضبط صفحه نمایش است. خواه کاربر از گوشی خود اسکرین شات می گیرد یا شخصی که از یک نرم افزار شخص ثالث برای ضبط صفحه خود استفاده می کند، ضبط صفحه خطر قابل توجهی برای امنیت محتوای شما ایجاد می کند. خوشبختانه، فناوری محافظت از فیلمبرداری از صفحه نمایش Video Guard مانع از این می شود که کاربران در حین نمایش ویدیو یا PDFشما هر گونه محتوایی را از روی صفحه نمایش خود ضبط کنند. با غیرفعال کردن امکان گرفتن اسکرین شات یا ضبط صفحه در حالی که محتوای شما باز است، می توانید مطمئن شوید که اطلاعات شما از هرگونه تصویربرداری از صفحه نمایش در امان است. علاوه بر این، محافظت از فیلم توسط ویدیو گارد نه تنها بسیار موثر است، بلکه کاملاً شفاف است. کاربران در هنگام مشاهده محتوای شما با هیچ وقفه یا اختلالی مواجه نخواهند شد، اما از انجام هر گونه اقدامی که محتوای شما را در معرض خطر قرار دهد جلوگیری می شود. محافظ تصویربرداری از صفحه نمایش Video Guardلایه‌ای از امنیت را برای ارزشمندترین دارایی‌های شما فراهم می‌کند. امروز با Video Guard از محتوای خود در برابر ضبط صفحه و سایر انواع دزدی محتوای آموزشی محافظت کنید.


جلوگیری از اشتراک گذاری


یکی از بزرگترین چالش ها در حفاظت از محتوای دیجیتال، کنترل افرادی است که می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در حالی که جلوگیری از اشتراک‌گذاری محتوایی که به آن دسترسی دارند غیرممکن است، Video Guardبه شما امکان می‌دهد دسترسی به فیلم‌ها و فایل‌های PDFرمزگذاری‌شده خود را به افراد یا گروه‌های خاصی محدود کنید. با استفاده از ویدئو گارد، می‌توانید مجوزهایی را برای هر کاربر تنظیم کنید و تعداد دستگاهی را که کاربر می تواند محتوا را در داخل آن ها اجرا کند مشخص کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید تاریخ انقضا را تعیین کنید که پس از آن دیگر نمی توان به فایل دسترسی داشت. این تضمین می کند که فقط کاربران مجاز می توانند محتوای محافظت شده را مشاهده و دانلود کنند و فقط برای مدت محدودی می توانند این کار را انجام دهند. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی ویدئو گارد، امکان لغو دسترسی به محتوا در صورت لزوم است. این به ویژه در صورتی مفید است که کاربر دستگاه خود را گم کند یا سازمان را ترک کند، زیرا به شما امکان می دهد از محافظت از محتوا اطمینان حاصل کنید. با ویدیو گارد ، کنترل کاملی بر روی افرادی که می‌توانند به فیلم‌ها و فایل‌های PDFرمزگذاری شده شما و مدت زمان دسترسی داشته باشند، دارید. برای استفاده از این ویژگی ها، به سادگی محتوای خود را در در نرم افزار ویدئو گارد رمزگذاری کنید، یک شماره سریال مجوز در اختیار کاربران قرار دهید، مجوزها و تاریخ انقضا را تنظیم کنید و سپس یک پیوند امن ایجاد کنید. فایل ها را می توان از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی یا هر پلتفرم ارتباطی دیگری برای آن ها ارسال کرد و فقط برای کاربران مجاز قابل دسترسی است. با ویدئو گارد ، می‌توانید مطمئن باشید که ویدیوها و فایل‌های PDFارزشمند شما از اشتراک‌گذاری غیرمجاز در امان هستند و کنترل کاملی بر افرادی که می‌توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند، دارید. همین امروز ثبت نام کنید و از دارایی های دیجیتال خود با ایمن ترین راه حل های محافظت از ویدئو و PDFدر بازار محافظت کنید.


محفاظت از توزیع غیرمجاز


با استفاده از ویدئو گارد می توانید دسترسی به ویدیوهای خود را محدود کرده و از اشتراک گذاری آن ها بدون اجازه شما جلوگیری کنید. این بدان معناست که فقط کاربران مجاز به ویدیوهای شما دسترسی خواهند داشت و آنها را ایمن تر می کند. با استفاده از Video Guard، می‌توانید از ویدیوهای خود با رمز عبور محافظت کنید و فقط برای کاربرانی که اعتبار ورود به سیستم را دارند، قابل دسترسی باشند. علاوه بر این توزیع آن‌ها را برای هر کسی غیرممکن می‌کنید. این نرم افزار همچنین با محدود کردن دسترسی از طریق دستگاه ها و سیستم های شخصی، از توزیع غیرمجاز ویدیوهای شما جلوگیری می کند. علاوه بر این، Video Guardهمچنین در برابر تلاش های ضبط یا اسکرین شات محافظت می کند. این ویژگی تضمین می‌کند که کاربران نمی‌توانند از ویدیوهای شما با دوربین دستگاه خود یا گرفتن اسکرین شات، کپی غیرمجاز تهیه کنند. به طور کلی Video Guard تضمین می کند که ویدیوهای ارزشمند شما ایمن هستند و از هرگونه دسترسی یا توزیع غیرمجاز محافظت می شود.