جلوگیری از کپی برداری ویدیو و پی دی اف

Video Guard

Video Guard ایمن ترین راه حل های محافظت از فیلم های آموزشی را ارائه می دهد. ویدیوهای محافظت شده از کپی کردن، ضبط صفحه نمایش، اشتراک گذاری و توزیع غیرمجاز در امان هستند.



جلوگیری از کپی برداری ویدیو و پی دی اف

توجه : ویدیو گارد از ویدیوی رمزگذاری شده استفاده می کند که در رایانه های Windows و تلفن های همراه قابل نمایش است. اگر به دنبال راهکارمحافظت از فایل های ویدئویی قابل پخش در وبسایت وردپرس خود هستید این نکته را باید در نظر بگیرید که به هر حال پخش داخل وب سایت نمی تواند کاملا محافظت شده باشد.

ایمن ترین راه حل های محافظت از کپی همه جانبه برای ویدیو توسط Video Guard ارائه شده است Video Guard حفاظت از کپی را برای محتوای ویدیو در سال 2006 اختراع کرد و از آن زمان تا کنون پیشرو در حفاظت از کپی برای محتوای ویدئویی بوده است. اما تکنولوژی نرم افزار تغییر کرده است و دستگاه هایی که می توانند پخش ویدئو داشته باشند نیز تغییر کرده اند، به همین دلیل است که Video Guard راه حل های مختلفی را برای پاسخگویی به سناریوهای مختلف ارائه می دهد.

  • محافظت از ویدیوی آموزشی پخش در کامپیوتر دسکتاپ

    برای محافظت از ویدیو در برابر کپی و نمایش در رایانه دسکتاپ ، Video Guard Video Protection ایمن ترین راه حل DRM و محافظت از کپی برای ویدیو است، کاربران به راحتی می توانند پلیر مخصوص نسخه ویندوزی را نصب کرده و ویدیوها را تماشا کنند.

  • محافظت از ویدیوی آموزشی پخش در تلفن همراه

    با کاربردی شدن دستگاه های تلفن همراه امروزه کاربران ترجیح می دهند امورات روزانه خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند. Video Guard توانسته است پلیر مخصوص پخش در تلفن های همراه را طراحی و در اختیار کاربران قرار دهد.


محافظت از ویدئو Video Guard

نرم افزار Video Guard Video Protection همه چیزهایی را که برای رمزگذاری و توزیع فایل های ویدئویی محافظت شده از کپی به صورت آنلاین و آفلاین مورد نیاز است فراهم می کند، از جمله:

  • مبدل ویدئو برای رمزگذاری فایل های ویدئویی ASF، AVI، MP4 و WMF.
  • پخش کننده نسخه دسکتاپ که فایل های رمزگذاری شده را در سیستم عامل ویندوز پخش می کند.
  • پخش کننده اندروید که فایل های رمزنگاری شده را در تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید پخش می کند.
  • پنل مدیریتی که از طریق آن می توانید به اطلاعات مربوط به فعالسازی های انجام شده دسترسی داشته باشید و یا دسترسی آن ها را قطع کنید

برنامه قفل گذاری Video Guard

از Video Guard Video Encoder می توان برای تبدیل فایل های ویدئویی در فرمت های مختلف استفاده کرد. رمزگذاری فایل ها خیلی سریع و بدون کوچکترین کاهش کیفیت و بدون تغییر حجم خواهد بود. می توان فایل ها را به صورت فولدری و یا تک فایل رمزگذاری کرد. همچنین می توان تعدادی فایل را به صورتی قفل گذاری کرد که همگی با یک بار فعالسازی باز شوند. و یا هر فایل بصورت جداگانه فعالسازی داشته باشد.

نرم افزار Video Guard Video Protection حفاظت DRM را برای مشاهده آنلاین و آفلاین فراهم می کند. هنگامی که از DRM استفاده می شود، اگر شخصی مجاز به مشاهده ویدیو باشد، Video Guard Player به طور خودکار وضعیت کاربر را در پورتال DRM بررسی می کند. با این حال، اگر اتصال اینترنت پیدا نشد یا کاربر آفلاین باشد، Video Guard Player می تواند به صورت آفلاین فعالسازی شود.

پخش کننده ویدئو Video Guard

پخش کننده ویدیوی Video Guard player تنها پخش کننده رسانه ای است که قادر به رمزگشایی فایل های ویدیویی رمزگذاری شده می باشد. ویدیوهایی که نمایش داده می‌شوند، ‌ایمن‌ترین حالت را در برابر تمام سوء استفاده‌های ذخیره و کپی از جمله PrintScreen، ضبط صفحه، غیره را دارند. ویدیوها را می توان روی رایانه کاربر قفل کرد تا از اشتراک گذاری جلوگیری شود. هنگامی که DRM اعمال می شود، فایل را می توان به اشتراک گذاشت اما هیچ کس بدون اجازه صریح شما برای مشاهده هرگز نمی تواند ویدیو را باز کند.

خرید نرم افزار Video Guard

دانلود پلیر ویدیو گارد برای عموم آزاد و کاملا رایگان است. برای قفل گذاری محصولات آموزشی خود باید داخل سایت ثبت نام کنید و به تعداد لازم شماره سریال تهیه کنید. شما بهای شماره سریال ها را پرداخت خواهید کرد. پنل کاربری شما با پشتیبانی مادام العمر و بدون هزینه های جانبی هاستینگ و پشتیبانی سالانه می باشد.