جلوگیری از کپی و پرینت فایل های پی دی اف

Video Guard

Video Guardایمن ترین راه حل های محافظت از فیلم های آموزشی را ارائه می دهد. ویدیوهای محافظت شده از کپی کردن، ضبط صفحه نمایش، اشتراک گذاری و توزیع غیرمجاز در امان هستند.

دیگر به هیچ وجه نگران کپی شدن فایل های پی دی اف نباشید




آیا به نرم افزاری نیاز دارید که فایل های پی دی اف شما را قفل گذاری کند؟ با استفاده از نرم افزار ویدئوگارد می توانید فایل های پی دی اف را لایسنس گذاری کنید تا هر شخص بتواند فقط در یک دستگاه از آن استفاده کند. فایل های رمزگذاری شده در کامپیوترهای دارای ویندوز و موبایل های اندرویدی قابل اجرا خواهند بود.
بعد از قفل گذاری فایل های پی دی اف کاربران با نصب پلیر مخصوص و وارد کردن شماره سریالی که در اختیارشان قرار می دهید فایل ها را باز می کنند.
هر شماره سریال برای فعالسازی یک دستگاه خواهد بود. در نتیجه فایل های شما غیر قابل اشتراک گذاری خواهند بود و شخصی که سریال معتبر نداشته باشد نمی تواند فایل ها را باز کند.


جلوگیری از پرینت و کپی متن


پس از قفل گذاری پی دی اف ها کاربران نمی توانند از روی آن پرینت کنند و یا محتوای آن را کپی پیست کنند.
همچنین ضبط صفحه نمایش و اسکرین شات گرفتن از روی آن غیر ممکن خواهد بود.

سریع ترین زمان قفل گذاری پی دی اف


روند قفل گذاری بسیار سریع خواهد بود. کافیست برای بازگشایی پنل اقدام کنید و بعد از آن نرم افزار رمزگذاری را از داخل پنل دانلود کنید.
پس از آن فولدری که پی دی اف های شما در آن قرار دارد را انتخاب می کنید و نرم افزار رمزگذاری در زمان بسیار کمی همه آن ها برای برای شما رمزگذاری خواهد کرد.
اگر نیاز دارید که هر فایل پی دی اف بصورت جداگانه رمزگذاری شود و کاربر برای باز کردن آن نیاز به یک شماره شریال مجزا داشته باشد فایل ها را به صورت تک به تک انتخاب و رمزگذاری کنید.

پسورد دار کردن پی دی اف


با استفاده از نرم افزار ویدئوگارد پی دی اف های شما پسورد دار خواهند شد. برای هر شخصی رمز اختصاصی صادر می شود که فقط در یک دستگاه قابل اجرا خواهد بود. دیگر نگران به اشتراک گذاری پسوردها و فایل ها توسط افراد نباشید.
ویدئوگارد بالاترین امنیت برای فروش فایل های پی دی اف را برای شما تضمین می کند.