محافظت DRM فایل های ویدئویی صوتی و PDF روی ویندوز و اندروید

Video Guard

Video Guard ایمن ترین راه حل های محافظت از فیلم های آموزشی را ارائه می دهد. ویدیوهای محافظت شده از کپی کردن، ضبط صفحه نمایش، اشتراک گذاری و توزیع غیرمجاز در امان هستند.



Video Guard DRM Protection


محافظت از فایل های ویدئویی و پی دی اف در برابر مشاهده غیرمجاز و توزیع غیرقانونی. (کامپیوتر و دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می شوند!)




رمزگذاری سطح بالا: با رمزگذاری پیشرفته ویدیو و pdf های شما ، ایمن تراست!
جلوگیری از ضبط صفحه و عکس گرفتن از صفحه: به طور خودکار نرم افزارهای مختلف ضبط صفحه نمایش شناخته شده و ناشناخته را شناسایی کنید. اگر کاربران سعی کنند اسکرین شات بگیرند، فقط می توانند یک تصویر صفحه سیاه دریافت کنند.
کنترل مجوز: قبل از اینکه کاربران بتوانند ویدیو را پخش کنند، باید رمز عبور مجاز صحیح را وارد کنند. فروشنده می تواند تاریخ انقضا و دوره مجاز را برای هر کاربر تعیین کند.
Device Binding: پس از اینکه کاربران شماره سریال معتبر را برای ورود به پخش کننده وارد کردند، نرم افزار فعال می شود. کاربران دیگر نمی توانند در دستگاهی دیگر از محصول استفاده کنند.
واترمارک: برای هر کاربر واترمارک متنی متفاوتی تنظیم می شود. متن واترمارک همان شماره سریال کاربر است. شناوری واترمارک پشتیبانی می شود.

Video Guard برای محافظت از فایل های صوتی، تصویری و PDF در نظر گرفته شده برای پخش در رایانه شخصی و تلفن همراه در برابر کپی، توزیع غیرقانونی و استفاده غیرمجاز طراحی شده است. این برنامه از الگوریتم های رمزگذاری با قدرت بالا برای محافظت از فایل های صوتی، تصویری و فایل های PDF استفاده می کند. این فایل ها را می توان بر روی پلتفرم های اندروید و ویندوز پخش کرد.



مدیریت حقوق دیجیتال و غیرفعال کردن ضبط کننده صفحه
این ویژگی به شما اجازه می دهد تا مجوزهای فایل کاربر را محدود کنید. می‌توانید ویدیوهایی را که کاربران می‌توانند پخش کنند و همچنین مدت زمان استفاده از ویدیوها را محدود کنید. کاربران تنها در صورتی می توانند ویدیوها را پخش کنند که دارای حساب ورود صحیح باشند. مهمتر از آن، نرم افزار همچنین تمام فرآیندهای در حال اجرا را بررسی می کند و مطمئن می شود که هیچ نرم افزار Screencapure در حال اجرا نیست.

تاریخ انقضا را محدود کنید
می توانید تعداد تاریخ انقضا را برای فایل های ویدیویی مختلف محدود کنید. این برنامه همچنین زمان رایانه محلی و زمان شبکه را بررسی می کند و اگر کاربر تلاش کند زمان رایانه محلی را تغییر دهد، برنامه به طور خودکار شناسایی و دسترسی به محتوا را مسدود می کند.

از توزیع مجدد غیرمجاز محتوای خود جلوگیری کنید
از توزیع مجدد غیرمجاز محتوای خود جلوگیری کنید. کاربران باید مجاز به مشاهده محتوای محافظت شده باشند. محتوای محافظت شده قابل ویرایش و اشتراک گذاری نیست.

انواع فرمت پشتیبانی می شود
Video Guard از تعداد زیادی فرمت مانند MP4، WMV، AVI، MPEG، MTK و سایر فایل های رسانه ای پشتیبانی می کند.

امنیت داده ها
به شما امکان می دهد اسناد PDF را بدون توجه به طول یا اندازه فایل قفل گذاری کنید و از پرینت و کپی آن جلوگیری کنید.

استفاده آسان
استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، هر مبتدی می تواند در عرض چند دقیقه با این نرم افزار آشنا شود.


فایل‌های محافظت ‌شده باید قبل از استفاده یک بار به اینترنت متصل شوند، که از این طریق از کپی کردن فایل‌ها توسط کاربران و باز کردن آن‌ها در دستگاه‌های دیگر جلوگیری میشود. دستگاه های قابل اتصال: رایانه شخصی (کامپیوتر)، تلفن همراه. فایل های محافظت شده را فقط می توان در دستگاه مشخص شده پخش کرد.
هنگامی که یک فایل محافظت شده برای اولین بار پخش می شود، کاربر باید شماره سریال معتبر را برای دریافت مجوز و پخش آن وارد کند.
اگر کاربری با استفاده از همان حساب در دستگاه دیگری وارد شود، رد می شود.